Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009

Ειλικρίνεια και "ειλικρίνεια"

Σκέψου λέει,να είχαμε ένα κόσμο χωρίς ψέματα.
Κανένα,ούτε κατά διάνοια. Ειλικρίνεια σε όλα και όλους.
"Γεια σου φίλε.Σκατά είναι το κούρεμα σου." ή "Το παιδάκι που το βίαζε ο πατέρας του, στις ειδήσεις, ο γιος σας ο Γεωργάκης δεν είναι; Καλά το κατάλαβα."
Εκεί που θέλω να καταλήξω, είναι πως έχω κουραστεί από την ανικανότητα της μάζας να διαχωρίσει το ψέμα από την διακριτικότητα, την αλήθεια από την κακία.
Αηδιάζω όταν ακούω ανθρώπους να έχουν το στυλ "τα λέω όλα χύμα , γιατί είμαι..εγώ."
Μεταξύ μας τώρα...Πόσες φορές έχετε ακούσει αυτή την φράση; Πολλές.Αυτό λέω κι εγώ.
Για τον λόγο τούτο λοιπόν,θα ήθελα να ενημερώσω την απαίδευτη μάζα που σκέφτεται
κατ αυτόν τον τρόπο,πως είναι πολύ μακριά από αυτό που ονομάζεται ηθική ειλικρίνεια.
Και προς Θεού...Μην ακούσω πως τα παραδείγματά μου πιο πάνω, είναι ακραία, γιατί θα γίνω πολύ..."ειλικρινής" μαζί σας.
Ναι,θα γίνω πολύ ειλικρινής και θα πω πως,όλοι οι απόλυτοι υπερασπιστές του "όλα χύμα,ούτε τα προσχήματα", είστε πιο υποκριτές απ'όλους. Δεν έχετε ακολουθήσει ποτέ αυτή την τακτική στον καθρέφτη σας.Όποτε γλείφετε για κάποιον λόγο το λέτε "κίνηση τακτικής" (ξεχνώντας πόσο χύμα τυπάκια είστε ), όπου δεν σας παίρνει το βουλώνετε κλπ.
Αλλά εκεί που σας παίρνει (ή νομίζεται ότι σας παίρνει,ποντάροντας στην δική μας διακριτικότητα γελοίοι) με ευκολία καταστρέφεται τον συναισθηματισμό κάποιου,με ευκολία αμολάτε την χολή σας με το πρόσχημα της στεγνής ειλικρίνειας.
Κάπως έτσι γεννήθηκε και ο αυτοσαρκασμός.Ξέρετε τι είναι αυτοσαρκασμός; Το τελευταίο καταφύγιο των ευαίσθητων όταν η προσωπικότητά τους παραβιάζεται.
Ίσως τελικά ο "αιχμηρότατος" Άμπροουζ Μπηρς είχε δίκιο όταν έγραφε "ειλικρινής είναι ο κωφάλαλος,ο ανεγκέφαλος και ο αναλφάβητος". Ψάξτε πίσω από τις λέξεις και θα καταλάβετε.Όσοι μπορείτε δηλαδή,για να είμαι...ειλικρινής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: